Pages

Monday, September 15, 2014

Autumn Outfit - няколко предложения!

Вече сме средата на септември! 

С настъпването на този прекрасен месец, идва и края на така обичаното от всички лято. 

Плажа, слънцето, морските вълни,дългите летни нощи, купоните, приятелите....

Всичко това си заминава и отстъпва ред на дъждовете, падналите листа,топлите напитки и късите студени вечери!

Банските се заместват от блузи ,а джапанките с боти.


Колкото и хубаво да  е лятото аз винаги съм предпочитала есента. Кафяво - червените краски, с които се покрива всичко наоколо ме зарежда с позитивни емоции.
И тъй като есента вече чука на вратата, реших да споделя с вас няколко предпочитани от мен Outfit-a ,които са идеални за непредсказуемата Есен!


Съчетанието на   риза с  дънки винаги е било сред любимите ми.Ако все още изпитвате носталгия по лятото, може да съчетаете тази визия с някои по-цветни аксесоари, като например няколко гривни, или някой шал. Това ще допълни идеално визията Ви.
И така ... готови сте за разходка,или за лекции може би... дори и за работа. Кой както се уреди :D  




Следващото предложение:
По принцип през есента предпочитам да нося пастелни цветове, и такива в кафявата гама. Все пак трябва да сме в крак със сезона :)
Панталон в светло кафяв или цвят "каки" комбиниран с блуза в по-тъмен цвят, или както е показано на снимката със светла, е идеална комбинация. Аксесоарите са по ваш избор.Сложете това,което смятате,че ще подходжа добре на тоалета.
Аз предпочитам да нося боти през есента, но и ботушите са добро допълнение на тази визия.
И така момичеа... готови сме за дълги разходки навън. 









И последното предложение за днес: 
Топла блуза съчетана с топъл шал в комбинация с тъмни слим дънки. 
Това лично е моят фаворит. Идеална визия за есенните дни. Удобно и красиво. 
Но както вече споменах, аз бих заменила ботушите с удобни боти. И тогава вече никой не може да ме спре да обикалям цял ден :) 


Надявам се предложенията да са ви харесали. 

Вие какво предпочитате да носите през есента?