Pages

Monday, September 15, 2014

Моите Топ 20

Здравейте!

Преди няколко месеца реших да си направя кратък списък с книги,които искам да прочета. Често ми се случва да отида в някоя книжарница и да искам да купя всичко,което ми попадне пред очите :D . Тъй като все още не мога да си позволя този лукс си направих този списък. В него съм включила книги,които най-често са ми препоръчвали, а също и такива, които са предизвикали любопитството ми.
Е нека да започвам :)


1. "Алената буква" -  Натаниел Хоторн.

2. "Панаир на суетата" - Уилям Текери

3. "Алхимикът" - Паулу Куелю

4. "Ана Каренина" - Лев Толстой

5. "Великият Гетсби" - Ф.С. Фицджералд

6. "Спасителят в ръжта" - Джеръм Семинджър

7. "Лолита" - Владимир Набоков

8. "Сто години самота" - Габриел Гарсия Маркес

9. "Любов по време на холера" - Габриел Гарсия Маркес

10. "Нежна е нощта" - Ф.С. Фицджералд

11. "451 градуса по Фаренхайт" - Рей Бредбъри

12. "Войната за вдигнатия капак на тоалетната чиния" - Алън и Барбара Пийз

13. "Улица "Консервна" - Джон Стайнбек

14. "За мишките и хората" - Джон Стайнбек

15. "Зимата на нашето недоволство" - Джон Стайнбек

16. "Гроздовете на гнева" - Джон Стайнбек

17. "АД" - Дан Браун

18. "18% сиво" - Захари Карабашлиев

19. "Трима другари" - Ерих Мария Ремарк

20.  "Жени" - Чарлз Буковски